Helt konkret har vi i kampagneperioden ti-doblet salget af Renault Twingo hos Hessel, hvilket sætter en streg under, at vi er meget mere end Mercedes-Benz, og det er vi – sagt på midtjysk – helt pænt tilfredse med.
De fleste kendte Ejner Hessel, og de fleste associerede dem med Mercedes-Benz. De færreste vidste, at de bl.a. også sælger Renault. Dette medførte, at kundens marketingfremstød ikke havde den ønskede effekt, hvilket efterlod Ejner Hessel med utilfredse sælgere, som ikke fik de forventede leads.
Vores hypotese var, at vi med det rigtige indhold og den rigtige målretning kunne ramme en købsmoden målgruppe - og at fordi vi ramte dem digital, dermed reducerede afstanden fra annoncen og til de biler, som den potentielle kunde skulle introduceres for og booke en prøvetur i. På baggrund af dette eksekverede vi en kampagne, som skabte en 10-dobling af Renault Twingo salget. Derudover vandt kampagnen sølv ved JyllandsPostens Aurora Award Show og affødte en stribe af positiv omtale i medierne, blandt andet i Berlingske og på Markedsføring.dk.
Send os en mail, eller giv os et ring.