Da vi skulle starte op med denne kampagne, var det ret nyt for os, at skulle fokusere på et segment, der handler med forbrugere - og det var derfor vigtigt for os at kunne få sparring af et bureau. Dette syntes jeg helt klart, at opleve hos Selected Media Advisory. De er meget kompetente - og stiller de helt rigtige spørgsmål, der gør at du kommer godt fra start. De er også rigtig gode til løbende at justere kampagnen til, således at vi ved fælles hjælp når vores målsætning. Det er vigtigt at have en samarbejdspartner, som du har 100% tillid til - for når der er tale om digitale kampagner er tal taknemmelige.
For de fleste, der ikke arbejder med transport til dagligt, så kan transportløsninger godt virke lidt tørt. Og når målgruppen er webshopsejere, som selv har en lang række kasketter på i deres firma, så er fragt og transport ofte et lavinteresse område, som en gang i mellem giver lidt overskud og andre gange giver lidt underskud. Det bliver med andre ord ikke set som et omsætningsdriver og det har DHL lavet om på! Så hvordan gør man transport interessant og får markedsført det på en effektfuld og trovædig måde?
Der er mange positive ting at tage med fra denne case, heriblandt de hårde facts, at DHL sikrede sig +230 leads i perioden og massiv eksponeringsgrad overfor målgruppen. Men dertil kan også lægges en forøget indsigt i kundesegmentet og et setup, som der kan bygges videre på og skabes endnu bedre kampagner ovenpå. Og i vores optik er dette den rette blanding af effekt og indsigt og noget, som vil altid bestræber os på, at få ud af kampagneaktiviteter.
Konsulenterne i Selected Media Advisory vil gerne tale med. De vil gerne udfordre dig. De vil gerne rådgive dig. Men vigtigst, så vil de gerne lytte til dig.