Der blæser nye vinde over online marketing. Det, der har virket i de sidste 10-15 år er ved at blive udfaset. Og du kan sikkert allerede nu begynde at se det på bundlinjen.
Derfor har vi lavet denne whitepaper der, som en buillon-terning af indsigt og anbefalinger, giver dig netop det du skal vide, for at kunne navigere jeres marketing trygt i havn.
Vi har valgt at kalde vores whitepaper "Vedvarende marketing" og i dette vil vi stille skarpt på det igangværende paradigmeskifte, såvel give dig det strategiske overblik og de taktiske værktøjer til at bygge et marketingfundament, som overlever tidens trend og samtidig giver dig effekt på bundlinjen.
"Helt konkret har vi i kampagneperioden ti-doblet salget af Renault Twingo hos Hessel, hvilket sætter en streg under, at vi er meget mere end Mercedes-Benz, og det er vi – sagt på midtjysk – helt pænt tilfredse med."
Konsulenterne i Selected Media Advisory vil gerne tale med. De vil gerne udfordre dig. De vil gerne rådgive dig. Men vigtigst, så vil de gerne lytte til dig.