Alt godt kommer til dem, der kender deres målgruppe

DHL er verdens førende logistik virksomhed med 1.5 mia. afsendte pakker om året og 380.000 ansatte i 220 lande. Med slagkraftige e-commerce cases i ryggen og et erklæret strategisk mål om at vækste kundeporteføljen inden for e-commerce, indledte DHL dialogen med Selected Media.

>230 leads
+380.000 visninger
+4.000 unikke besøgende
Et samarbejde vi har 100% tillid til

Da vi skulle starte op med denne kampagne, var det ret nyt for os, at skulle fokusere på et segment, der handler med forbrugere - og det var derfor vigtigt for os at kunne få sparring af et bureau. Dette syntes jeg helt klart, at opleve hos Selected Media.

De er meget kompetente - og stiller de helt rigtige spørgsmål, der gør at du kommer godt fra start. De er også rigtig gode til løbende at justere kampagnen til, således at vi ved fælles hjælp når vores målsætning.

Det er vigtigt at have en samarbejdspartner, som du har 100% tillid til - for når der er tale om digitale kampagner er tal taknemmelige.

Susanne Kristensen
Marketing Manager, DHL Express (Denmark) A/S
UDFORDRING

Transport kan godt virke lidt kedeligt.

For de fleste, der ikke arbejder med transport til dagligt, så kan transportløsninger godt virke lidt tørt. Og når målgruppen er webshopsejere, som selv har en lang række kasketter på i deres firma, så er fragt og transport ofte et lavinteresse område, som en gang i mellem giver lidt overskud og andre gange giver lidt underskud. Det bliver med andre ord ikke set som et omsætningsdriver og det har DHL lavet om på!

Så hvordan gør man transport interessant og får markedsført det på en effektfuld og trovædig måde?


EFFEKT

+5 leads om dagen!

Der er mange positive ting at tage med fra denne case, heriblandt de hårde facts, at DHL sikrede sig +230 leads i perioden og massiv eksponeringsgrad overfor målgruppen.

Men dertil kan også lægges en forøget indsigt i kundesegmentet og et setup, som der kan bygges videre på og skabes endnu bedre kampagner ovenpå.

Og i vores optik er dette den rette blanding af effekt og indsigt og noget, som vil altid bestræber os på, at få ud af kampagneaktiviteter.

Skal vi tage en dialog om dit salg?

Send os en mail, eller giv os et ring.

Philip Martensen
Commercial Director & Partner
Skal vi tage en dialog om dit salg?