Feb. 2014

the

challenge

Pure-Face ville gerne opnå større synlighed på Google, så flere potentielle kunder fik kendskab til klinikken og bestilte tid

Selected Media gik i gang med en gennemgående oprydning i kundens eksisterende kampagne, hvor der blev arbejdet med større opdeling i flere annoncegrupper, så der altid blev vist relevante annoncer ud fra søgninger.

Derudover blev der foretaget en søgeordsanalyse med udgangspunkt i at tilføje flere relevante søgeord og udelukke de søgeord, der ikke resulterede i henvendelser.

Telefonnummer og adresse blev koblet sammen med annoncerne, så det var ligetil at finde frem til klinikken samtidig med relevante undersidelinks, der betød bedre udnyttelse af top-placeringer, blev tilføjet.

the

result

Klinikken har oplevet en vækst på 63% i antal kundehenvendelser, samt en netto ROAS på over 350% - endda uden telefoniske henvendelser talt med.

Se hele resultatet på: www.pure-face.dk

   Har dette vakt din interesse for online annoncering?
Få en uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed!