the

challenge

Tandlægeklinikken, Dentin Clinic, ønskede – grundet en kontinuerlig dårlig konverterings-performance over en årerække – at få kigget deres websites potentiale godt efter i sømmene. De oplevede desuden, at klikpriserne på brancherelevante søgeord var steget markant grundet øget konkurrence fra konkurrenterne.

the

solution

Selected Media igangsatte på baggrund af gennemgående analyse en ny og mere strategisk tilgang til Search Marketing (SEO, AdWords, Display og remarketing), ligesom en mere optimal og brugervenlig opsætning af kundens website blev implementeret – alt sammen for at opnå en større konverteringsrate. Kundens annoncebudget blev nedsat til det halve, hvilket er et godt bevis på, at en god AdWords-kampagne ikke alene beror på de månedlige annonce-kroner.

the

result

  • Konverteringsraten steg fra 1% til 6,5%
  • Adwords performance steg til 250% flere leads – på trods af en halvering af deres tidligere Adwords-budget
  • Markant flere og større behandlinger (mere omsætning pr. kunde)
  • Optimering af deres SEO-placeringer


Se resultatet på www.dentinclinic.dk

   Har dette vakt din interesse for online annoncering?
Få en uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed!