Maj 2016

the

SEO-challenge

Alevator.dk - en del af altanfirmaet altan.dk - indbygger elevatorer I eksisterende ejendomme, var umulige at finde på Google efter lanceringen af ny hjemmeside. Firmaet definerede i samarbejde med Selected Media et mål om at opnå en placering på side 1 i Google inden et halvt år.

the

SEO-result

Ved hjælp af analyse, tekniske forbedringer, linkbuilding og fokus på indholdsproduktion lykkedes det i løbet af seks måneder Selected Media at hjælpe Alevator.dk med at gå fra en anonym tilværelse på side 13 i en Google-søgning på ordet ”elevator” til en placering som nr. 3. 


                                                                            



the

SEM-challenge

Alevator befandt sig i rivende udvikling, da Selected Media indledte samarbejdet med kunden. Desværre havde denne udvikling ikke fundet sted i samme grad online, hvor effekten af indsatsen var placeret i den lave ende af skalaen. Selected Media detekterede hurtigt, at det som udgangspunkt skyldes, at de fleste potentielle kunder i markedet er uprofessionelle indkøbere, som ikke handler elevatorer særlig mange gange i deres levetid.

the

SEM-solution

Selected Media overtog ansvaret for kundens AdWords-kampagne og påbegyndte et større konverteringsoptimeringsarbejde, både på kampagneniveau og på selve websitet. En af de mest afgørende faktorer for at opnå succes var – og er – at nedbryde de barrierer, som potentielle kunder sidder med, når de overvejer at investere millioner i deres boligforenings fremtid. Således er kampagnerne præget af at tage højde for kundens udfordringer, allerede når de søger på Google.

the

SEM-result

  • Strategisk udformning og udførelse af Adwords-kampagner
  • Bedre nøgletal på kampagneniveau
  • Optimering af informationsafgivningen til potentielle kunder på websitet
  • Bedre konverteringsrate på nye brugere


Se resultatet på www.alevator.dk

   Overvejer du en ny online profil?
Tag en snak med os og hør hvad vi kan gøre for dig!